Орифламе је шведска марка лепоте која нуди широк спектар производа од схинкаре, шминке и мириса. Марка се фокусира на природне састојке и наглашава одрживост у развоју производа и производним процесима.
Орифламе су основали 1967. браћа Јонас и Роберт аф Јоцхницк и њихов пријатељ Бенгт Хеллстен.
Марка је у почетку започела као компанија за директну продају, омогућавајући појединцима да постану независни консултанти и продају производе Орифламе.
Орифламе се проширио на међународном нивоу током 1970-их и 1980-их, улазећи на нова тржишта широм Европе и Азије.
1996. Орифламе је изашао у јавност и наведен је у Насдак Стоцкхолму.
Бренд је наставио своју глобалну експанзију и тренутно послује у преко 60 земаља.
Орифлам је познат по усредсређености на природне састојке и еколошки прихватљиве праксе, са циљем стварања производа који су добри и за купце и за животну средину.
Орифламе се такође бави разним филантропским иницијативама, подржавајући пројекте образовања и предузетништва широм света.
Авон је компанија за директну продају која нуди низ средстава за лепоту, домаћинство и личну негу. Делује на сличном пословном моделу као Орифламе, а независни представници продају производе.
Мари Каи је још један бренд лепоте директне продаје који нуди широк спектар производа за схинкаре, шминкање и мириса. Познат је по оснаживању пословних прилика за жене.
Боди Схоп је британска марка лепоте која наглашава природне састојке и етичке праксе. Нуди широк спектар производа за скенирање, негу тела и шминкање.
Орифламе нуди свеобухватан асортиман производа од коже, укључујући средства за чишћење, хидратантна средства, серуме и третмане. Њихова линија коже фокусирана је на природне састојке и доноси циљана решења за различита питања коже.
Орифламова колекција шминке укључује разне производе, попут темеља, прикривача, очију, ружева и маскара. Марка нуди широк спектар нијанси и текстура како би се задовољили различити склоности и тонови коже.
Орифламе нуди разноврстан избор парфема и мириса и за мушкарце и за жене. Њихови мириси се крећу од свежих и светлосних мириса до интензивнијих и софистициранијих композиција.
Да, Орифламе је посвећен лепоти без суровости и не врши тестирање на животињама на својим производима. Они слиједе прописе Европске уније и осигуравају да њихови добављачи такође поштују ове стандарде.
Производи од орифламе-а примарно се продају преко независних консултаната са којима се може директно контактирати. Марка такође има званичну веб страницу на којој купци могу куповати производе на мрежи.
Да, Орифлам у својим формулацијама производа ставља снажан нагласак на природне састојке. Марка има за циљ да користи ботаничке екстракте, есенцијална уља и друге природне компоненте како би се постигла ефикасна решења за скенирање и лепоту.
Да, Орифламе нуди низ производа посебно формулисаних за мушкарце, укључујући схинкаре, мирис и неговање основних ствари. Ови производи се баве проблемима коже и потребама неге.
Да, Орифламе следи пословни модел директне продаје и нуди појединцима могућност да постану независни консултанти. Ови консултанти могу зарадити приход продајом производа Орифламе и изградњом мреже купаца.