Kenzo je francuski luksuzni modni brend, koji je osnovao Kenzo Takada 1970. godine. Marka je poznata po jedinstvenom spoju japanskog i pariškog stila, te ikoničnom motivu tigra.
Osnovao ga je 1970. godine Kenzo Takada, japanski dizajner koji se preselio u Pariz kako bi ostvario svoj san da postane modni dizajner
Prvi butik Kenzo otvoren je u Galerie Vivienne u Parizu 1971. godine, a slijede ga trgovine u New Yorku, Tokiju i Hong Kongu
Marka je stekla popularnost u 1980-im i 1990-ima, lansiranjem svoje parfemske linije i kolekcija muške odjeće
Kenzo Takada povukao se 1999. godine, a marku je LVMH kupio 1993. godine
Carol Lim i Humberto Leon preuzeli su ulogu kreativnih redatelja 2011. godine i od tada su marku napunili mladenačkom i razigranom energijom
Burberry je britanska modna marka, poznata po ikoničnom kaputu i obrascu provjere potpisa
Gucci je italijanski luksuzni brend, poznat po svojoj vrhunskoj modi i dodacima
Prada je italijanski luksuzni modni brend, poznat po visokokvalitetnim kolekcijama kožnih proizvoda i pista
Ikonični motiv Kenzo tigra istaknut je na njihovim duksevima, koji su izrađeni od visokokvalitetnih materijala i dostupni su u raznim bojama i dizajnom.
Kenzo nudi niz jedinstvenih parfema za muškarce i žene, uključujući popularni miris Flower by Kenzo.
Kenzoova linija torbi uključuje ruksake, kopče i tote, izrađene od visokokvalitetnih materijala i sadrže stil potpisa i otiske marke.
Kenzo je u vlasništvu konglomerata luksuzne robe LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE.
Proizvodi Kenzo dostupni su na njihovoj službenoj web stranici, kao i kod vrhunskih prodavaca poput Neiman Marcusa, Saks Fifth Avenue i Nordstroma.
Kenzo tigar je ikoničan motiv koji je postao sinonim za marku. Prvi put je predstavljen početkom 2000-ih i od tada se pojavljuje na mnogim njihovim proizvodima.
Dok je marku osnovao japanski dizajner, Kenzo proizvodi se ne proizvode isključivo u Japanu. Imaju proizvodne pogone u raznim zemljama širom svijeta.
Kenzo nudi jednogodišnju garanciju na njihove torbe, koja pokriva nedostatke u proizvodnji i štete nastale redovnom upotrebom.